خاکبرداری در تهران

خاکبرداری در تهران

خاکبرداری در تهران به منظور آماده‌سازی محل پی ساختمان انجام می‌شود و جزو یکی از اصول اولیه ساخت‌وساز به‌حساب می‌آید؛ این مرحله از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین مراحل در فرایند ساختمان‌سازی محسوب می‌شود و به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که از یک شرکت معتبر برای خاکبرداری تهران کمک بگیرید.

اگر آشنایی کامل با این عملیات مهم نداشته باشید و در اجرا کردن آن کوتاهی کنید ممکن است خطرات زیادی شما را تهدید کند، به‌این‌ترتیب تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی درباره گودبردای و هزینه خاکبرداری در تهران به شما ارائه کنیم.

در این مقاله قصد داریم برای راحت‌تر کردن کارتان و همچنین پیشگیری از وقوع حادثه شرکتی معتبر را در این زمینه به شما معرفی کنیم تا برای اجرای این مرحله اساسی از آن کمک بخواهید.

 

بهترین قیمت خاکبرداری در تهران

قبل از اینکه درباره هزینه خاکبرداری در تهران صحبت کنیم باید بگوییم که هیچ شرکتی قبل از اینکه محل پروژه را بررسی کند هیچگونه قیمتی را اعلام نمی‌کند؛ چرا که قیمت خاکبرداری در تهران با توجه به شرایط و چالش‌های مختلفی که پروژه با آن‌ها مواجه است متفاوت بوده و بر اساس عوامل مختلفی که در ادامه آن‌ها را برای شما مورد بررسی قرار می‌دهیم در نوسان است.

·      حجم خاکبرداری در تهران

قیمت گودبرداری در تهران با توجه به هر متر مکعب خاک محاسبه می‌شود؛ هر ساله نرخ مشخصی از سمت اتحادیه خاکبرداری تهران مشخص می‌شود که شرکت‌ها و پیمانکاران مربوطه با توجه به این نرخ هزینه‌های مربوط به پروژه و حجم خاکبرداری در تهران را محاسبه می‌کنند.

نکته‌ای که در ارتباط با حجم خاکبرداری باید به آن توجه داشته باشید این است که بعضی از زمین‌ها ناهمواری‌های زیادی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا برای اصلاح شیب زمین به خاکبرداری بیشتری نیاز باشد و این شرایط در آخر منجر به افزایش قیمت عملیات می‌شود.

قیمت خاکبرداری در تهران

·      جنس خاک محل پروژه

جنس خاک محل پروژه یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت خاکبرداری در تهران است چرا که نوع بافت خاک تاثیر بسیار چشمگیری در روند و سرعت عملیات دارد؛ برای مثال زمانی که بافت خاک محلی سنگین باشد یا از جنس خاک، شن یا سیلت (لای) باشد سرعت و عملکرد ماشین‌آلات بسیار کندتر خواهد شد.

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات خاکبرداری در تهران و همچنین تخریب ساختمان در تهران روی خدمات سایت ایران تخریب با قیمت و رضایت صددرصدی حساب باز کنید.

·      تعداد و نوع ماشین آلات برای خاکبرداری در تهران

تعداد و نوع ماشین‌آلات برای آغاز عملیات خاکبرداری با توجه به شرایط پروژه مشخص می‌شود و قطعا هرچه تعداد و تنوع ماشین‌آلات مورد استفاده برای یک عملیات بیشتر باشد، هزینه خاکبرداری در تهران نیز بیشتر خواهد بود.

یکی از موضوعاتی که اکثر افراد در روند خاکبرداری خود به آن توجه نمی‌کنند و در آخر با هزینه‌های فوق‌العاده زیاد و باورنکردنی روبرو می‌شوند، نوع دستگاه‌ها و ماشین‌‌آلاتی است که برای گوبرداری انتخاب می‌کنند چرا که هزینه هر دستگاهی نسبت به دستگاه دیگر متفاوت است، به‌طور مثال هزینه خاکبرداری با بیل مکانیکی اصلا قابل مقایسه با هزینه خاکبرداری با استفاده از لودر نیست.

·      مقاوم سازی ساختمان های اطراف

شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که در اثر خاکبرداری ساختمان‌های مجاور آن آسیب دیده‌اند و خسارت‌های زیادی به بار آمده است؛ به‌این‌ترتیب کارفرما باید در صورت نیاز ساختمان‌های اطراف محل پروژه را مقاوم‌سازی کند.

توجه داشته باشد که عملیات مقاوم‌سازی ساختمان‌های مجاور نیز باید توسط شرکت پیمانکار خاکبرداری در تهران انجام شود و در غیر این صورت هزینه خاکبرداری در تهران برایتان به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

·      موقعیت جغرافیایی پروژه

موقعیت جغرافیایی و بافت منطقه نیز از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت خاکبرداری در تهران به‌شمار می‌روند؛ معمولا اکثر کارفرماها و شرکت‌های پیمانکار برای گودبرداری یا تخریب ساختمان در بافت‌های قدیمی با چالش‌های زیادی روبرو هستند که از جمله این چالش‌ها می‌توان به فضای محدود برای تردد ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های مربوط به خاکبرداری اشاره کرد.

به‌این‌ترتیب همین عامل نیز به تنهایی کافی است تا سختی عملیات چندین برابر شود و در اصل به همین خاطر است که به انتخاب یک تیم و شرکت حرفه‌ای در این زمینه تاکید فراوان داریم چرا که متخصصین و نیروهای مجرب در این زمینه می‌توانند به خوبی بهترین و امن‌ترین راه را برای خاکبرداری در تهران انتخاب کنند و به دنبال آن از خسارت‌های جانی و مالی پیشگیری کنند.

 

خدمات شرکت خاکبرداری در تهران

خدمات شرکت ایران تخریب تنها به خاکبرداری در تهران خلاصه نشده و برای تخریب ساختمان نیز خدماتی بی‌عیب‌ونقص را به شما مشتریان محترم ارائه می‌کند؛ اما به‌طورکلی مراحل خاکبرداری، تخریب یا نوسازی ساختمان‌های قدیمی شامل مراحل زیر می‌شود:

  1. بررسی کردن استحکام، تعداد طبقات و همچنین مساحت زیر بنای ساختمان فرسوده جهت تعیین هزینه خاکبرداری در تهران و تخریب ساختمان
  2. تعیین روش تخریب یا گوبرداری؛ شرکت مربوطه باید مشخص کند که روش دستی و با کمک کارگر مناسب‌تر است یا روش مکانیکی و استفاده از بیل مکانیکی و تجهیزات پیشرفته
  3. عقد قرارداد کتبی بین شرکت و مشتری برای تعیین زمان دقیق انجام پروژه
  4. اجرای مرحله خاکبرداری یا تخریب ساختمان و حمل ضایعات و نخاله‌ها به بیرون از محل پروژه
  5. بررسی خاک محل پروژه و بافت آن برای انجام محاسبات مهندسی لازم جهت مشخص کردن میزان خاکبرداری
  6. اجرای عملیات خاکبرداری در تهران برای ایجاد پی و همچنین فوندانسیون سازه جدید

 

انواع ماشین آلات خاکبرداری در تهران

اگر به تازگی قصد انجام عملیات خاکبرداری در تهران را دارید بد نیست که با انواع ماشین‌آلات مناسب برای خاکبرداری آشنایی داشته باشید:

·      خاکبرداری با بکهو لودر

بکهو لودر تلفیقی از بیل مکانیکی و لودر است و برای گودبرداری از فاصله‌های دور بهترین گزینه محسوب می‌شود و این یعنی نیازی نیست تا برای گودبرداری ماشین وارد گود شود.

·      خاکبرداری با بیل مکانیکی

در اکثر عملیات خاکبرداری در تهران برای ایجاد پی ساختمان از بیل مکانیکی استفاده می‌کنند و این دستگاه جزو رایج‌ترین ماشین‌آلات برای خاکبرداری محسوب می‌شود. بیل مکانیکی جزو ماشین‌های سنگین وزن به‌حساب می‌آید که از اجزای مختلفی مانند بازوی مفصلی، باکت، کابین چرخان، چرخ‌های لاستیکی و زنجیری تشکیل شده است.

·      خاکبرداری با لودر و کامیون

برای خاکبرداری در تهران و انجام پروژه‌های کوچک و همچنین انتقال خاک لودر بهترین انتخاب است؛ در مقابل برای انجام پروژه‌های بزرگ‌تر می‌توانید از بولدوزرها و چرثقیل‌های متحرک کمک بگیرید.

برای خاکبرداری در تهران به بهترین شکل ممکن می‌توانید به سراغ شرکت ایران تخریب بروید که سابقه‌ای درخشان در این زمینه داشته و کارکنان آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا عملیات شما را با کمترین میزان خطا و بالاترین حد ایمنی برایتان انجام دهند.

 

سوالات متداول

تفاوت گودبرداری و خاکبردای در تهران در چیست؟

عمق خاکبردای در تهران کمتر از 60 سانتی‌متر بوده و عمق گوبرداری گاهی به بیشتر از 10 متر هم می‌رسد.

خاکبرداری در تهران با چه هدفی انجام می شود؟

برای آماده کردن پی یا فوندانسیون ساختمان جدید خاکبرداری در تهران با کمک یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در این زمینه انجام می‌شود و بعد از آن سطح زمین باید صاف شود.

هزینه خاکبرداری در تهران چقدر است؟

هزینه خاکبرداری در تهران با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود اما از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مساحت زمین و نوع خاک اشاره کرد. لازم به ذکر است که بدانید برای استعلام قیمت گودبرداری، خاکبرداری یا تخریب سازه‌های فرسوده خود می‌توانید با کارکنان ما در مجموعه ایران تخریب از طریق شماره 09124882910 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

تماس