تخریب ساختمان در شهریار

تخریب ساختمان در شهریار

تخریب ساختمان در شهریار فرایندی است که می‌تواند سود زیادی به همراه داشته باشد؛ زمانی که یک بنا برای سالیان درازی در حال استفاده است و عمر مفید خود را به اتمام رسانده باید تخریب شود، یعنی دیگر امکان زندگی امن در این بنا وجود نداشته و حتی با بازسازی و نوسازی ساختمان نیز نمی‌توان آن را به جای امنی تبدیل کرد.

تخریب ساختمان در شهریار در این شرایط بهترین راه ممکن خواهد بود؛ این پروسه باید با دقت و مهارت بسیار بالا اجرا شود تا خسارت‌های جانی و مالی بر جای نگذارد. شاید فکر کنید که خودتان به تنهایی از پس تخریب ساختمان مد نظر بر می‌آیید، اما باید بدانید که سخت در اشتباه هستید چرا که این کار بسیار تخصصی بوده و افرادی که در این زمینه مهارت دارند دانش و تخصص فنی مرتبط با آن را دریافت کرده‌اند.

به‌این‌ترتیب حتما تا انتهای این متن همراه ما باشید تا علاوه بر ارائه اطلاعات مفید در این زمینه مجموعه‌ای معتبر و حرفه‌ای را برای دریافت خدمات یا استعلام هزینه تخریب ساختمان در شهریار به شما معرفی کنیم.

 

قیمت تخریب ساختمان در شهریار

هزینه تخریب ساختمان در شهریار می‌توان تاثیر بسیار زیادی روی انتخاب روش تخریب یا حتی مجری آن داشته باشد. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید در هر زمان که می‌خواهید از طریق برقرار تماس از مشاوران ما بخواهید تا هزینه تخریب ساختمان در تهران یا شهریار را به شما اعلام کنند.

قیمت تخریب ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

متراژ ساختمان: در بسیاری از مواقع قیمت تخریب به صورت متری محاسبه می‌شود؛ برای مثال اگر هزینه تخریب برای هر متر 40 هزارتومان باشد، هزینه تخریب یک ساختمان 100 متری برابر است با 4 میلیون تومان.

قیمت تخریب ساختمان در شهریار

مصالح به کار رفته در ساختمان قدیمی: معمولا از این لحاظ ساختمان‌های یا بتنی هستند یا کلنگی؛ در صورتی که ساختمان مد نظر شما بتنی باشد هزینه تخریب آن بسیار بیشتر از ساختمان کلنگی است چرا که برای تخریب آن به زمان و تجهیزات گران‌قیمت‌تری نیاز است.

میزان استحکام و دوام ساختمان فرسوده: برخی از ساختمان‌های قدیمی مستحکم‌تر و برخی از نظر دوام در لول پایین‌تری قرار می‌گیرند، به‌هرحال هرچه استحکام یک ساختمان بیشتر باشد هزینه تخریب آن نیز بیشتر است.

فروش ضایعات تخریب: برای اینکه بتوانید هزینه تخریب ساختمان در شهریار را حتی تا 50 درصد کمتر کنید می‌توانید ضایعات ناشی از تخریب ساختمان را بفروشید.

لازم به ذکر است که بدانید برای دریافت خدمات تخریب ساختمان در شهریار مجموعه ایران تخریب می‌تواند با ارائه مشاوره فنی لازم بهترین روش تخریب را با کمترین قیمت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه کند.

 

ماشین تخریب ساختمان در شهریار

برای تخریب ساختمان در شهریار به روش ماشینی باید بدانید که از چه تجهیزاتی در این راستا استفاده می‌شود.

 برای تخریب به روش مکانیکی یا ماشینی علاوه بر تمامی تجهیزات لازم در تخریب دستی مانند بالابر برقی، تیشه دوسر، کلنگ، پتک، قلم، سنگ فرز، دریل، هیلتی (چکش برقی)، دستگاه برش آهن‌آلات، گاز اکسیژن، تخته الوار، طناب قرقره و فرغون، باید تجهیزات دیگری مانند بیل مکانیکی، کتمیون، لودر، مینی لودر، گوی تخریب، کاترها (بتن‌بر_آسفالت‌بر) یا ماشین‌های هیدرولیکی را نیز در اختیار داشته باشید.

به‌این‌ترتیب در زمان دریافت خدمات تخریب ساختمان حتما به سراغ مجموعه‌ای بروید که تمامی تجهیزات لازم برای تخریب دستی یا ماشینی را داشته باشید تا در صورت لزوم بتواند به هر دو روش به شما خدمت‌رسانی کند. از جمله این مجموعه‌های همه فن حریف می‌توان به سایت ایران تخریب اشاره کرد.

 

خدمات تخریب ساختمان در شهریار

تخریب ساختمان در شهریار

بهترین خدمات تخریب ساختمان در شهریار را به صورت کلی یا جزئی می‌توانید از ایران تخریب دریافت کنید. همان‌طور که گفتیم عملیات تخریب ساختمان جزو خطرناک‌ترین اقدامات در جهت تخریب ساختمان فرسوده به‌حساب می‌آید و به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که آن را به دست افراد کاربلد و متخصص در این زمینه بسپارید.

تیم ما با رعایت یک سری اصول و قوانین تخریب و همچنین با در نظر گرفتن نکات ایمنی تاکنون پروژه‌های متعدد بسیار زیادی را با موفقیت و بدون وارد شدن حتی کوچک‌ترین خسارت مالی یا جانی پشت سر گذاشته و شما هم می‌توانید برای دریافت خدمات ما اقدام به ثبت سفارش کنید.

از جمله خدمات تخریب ساختمان در شهریار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تخریب داخلی ساختمان
  2. برداشتن اپن سالن آشپزخانه
  3. تخریب دیواره‌های اطراف آشپزخانه
  4. تخریب سیستم گرمایشی شومینه
  5. جابجایی دیوارها
  6. جابجایی درب‌ها
  7. برداشتن تیغه‌ها
  8. برداشتن دیوارها
  9. تخریب کردن کف و سطوح مختلف ساختمان فرسوده
  10. تخریب سرویس بهداشتی و حمام
  11. تخریب راه‌پله‌ها

 

روش های تخریب ساختمان در شهریار

اگر قصد تخریب ساختمان در شهریار را دارید باید ابتدا یک آشنایی کلی با انواع روش‌های تخریب ساختمان فرسوده داشته باشید که در ادامه آن‌ها را برای شما نام می‌بریم:

  1. تخریب دستی
  2. تخریب ماشینی و مکانیکی
  3. تخریب با ماشین بازو بلند هیدرولیکی
  4. تخریب ساختمان با استفاده از گوی تخریب
  5. تخریب با استفاده از مواد منفجره
  6. تخریب به روش Tecorep
  7. تخریب به روش برش و پایین آوردن کاجیما
  8. تخریب با کمک مواد تخریبی غیر منفجره
  9. تخریب با استفاده از روش برش با اره

 

چه ساختمان هایی راحت تر تخریب می شوند؟

همان‌طور که گفتیم هرچه سک ساختمان سخت‌تر خراب شود علاوه بر قیمت بیشتر زمان بیشتری نیز باید برای تخریب آن صرف کرد و برعکس هرچه یک ساختمان استحکام کمتری داشته باشد راحت‌تر تخریب شده و هزینه آن نیز کمتر خواهد شد. به‌این‌ترتیب اگر می‌خواهید بدانید که ساختمان شما جزو آن دسته از ساختمان‌هایی است که راحت خراب می‌شود یا خیر، به لیست زیر مراجعه کنید:

  1. ساختمان‌های کلنگی
  2. ساختمان‌های بسیار فرسوده و قدیمی که بیشتر از 20 سال قدمت دارند
  3. ساختمان‌های یک طبقه با ارتفاع کم
  4. ساختمان‌های ویلایی کم ارتفاع
  5. ساختمان‌هایی که هیچ سازه‌ای در اطراف آن وجود ندارد

آشنایی با 9 نکته ضروری برای حفظ ایمنی در منطقه تخریب

در زمان تخریب ساختمان در شهریار حتما به نکات و قوانین زیر توجه داشته باشید:

  1. آگاهی از آزبست
  2. پوشیدن و استفاده از تجهیزات حافظت شخصی
  3. آموزش، مهارت‌آموزی و تجربه
  4. مانیتورنویز و بررسی کردن گردوغبار
  5. توجه به رابطه تمیزی و ایمنی در سایت
  6. مدیریت رفت‌وآمدها و ترددها
  7. ارزیابی ریسک
  8. حفظ جریان ارتباطی
  9. مدیریت کردن دفه زباله و نخاله

سوالات متداول

هزینه تخریب ساختمان در شهریار به چه عواملی بستگی دارد؟

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت تخریب ساختمان در شهریار می‌توان به متراژ ساختمان، متریال به کار رفته در ساختمان، قدمت ساختمان و همچنین استحکام و دوام ساختمان اشاره کرد.

برای تخریب ساختمان در شهریار چه روش هایی وجود دارد؟

برای تخریب ساختمان در شهریار می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند انفجار، گوی تخریب، بیل مکانیکی، تخریب دستی و تخریب با بیل مکانیکی استفاده کنید.

پیمانکار تخریب ساختمان در شهریار چه وظایفی بر عهده دارد؟

از جمله وظایف یک پیمانکار خوب در تخریب ساختمان در شهریار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ارائه مشاوره فنی برآورد هزینه‌های کلی اجرای عملیات تخریب رعایت مسائل ایمنی و آئین نامه‌ای تعهد دادن جهت تحویل به موقع ساختمان

برای تخریب ساختمان در شهریار از چه مجموعه ای کمک بگیریم؟

برای دریافت خدمات تخریب ساختمان در شهریار می‌توانید روی خدمات سایت ایران تخریب حساب باز کرده و برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 09124882910 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =

تماس